Natt på Stallet

Ibland undrar jag varför blomman är så populär bland boysenbären...

 
Fest hos J och K igår igen. Maffia och Resistence stod på agendan. Jag är inte bra på sådana spel och folk tycker förmodligen att jag är ganska tråkig att spela med. Det beror inte bara på att jag inte har vana att spela det, det beror också på att det inte ligger i min personlighet att debattera och anklaga andra människor, inte ens på skoj. De som är skickliga på speciellt Maffia tar det nästan på dödligt allvar. Det är som om jag bevittnar en politiskt hetsig debatt. Jag klarar inte av sånt. Jag kommer till fester för att vara social, prata och dansa.
Som tur var föreslog J att vi skulle köra charader också. DET är mer min grej! Dessvärre förlorade mitt lag ganska stort, det andra laget hade skrivit så svårvisade meningar åt oss. Nåja, roligt hade vi i alla fall.
 
Stallarna hade öppet till tre igår. Kvällens DJ körde nästan bara hip hop. Bättre musik hade man ju kunnat dansa till, men dansa gjorde vi ända fram till stängningsdags. Natten var fylld av musik, alkoholpåverkade människor och säkerligen en massa endorfiner. Inte heller jag skulle gå hem obemärkt. Jag var visserligen spik nykter hela kvällen, men nog blev jag utsatt för lite endorfiner. Det är någonting speciellt med att gå på Js fester och sedan ut på Stallarna.
En helt igenom lyckad kväll. Jag har ställts inför ett nytt vägskäl... men jag vet inte än vilket håll jag ska gå åt.
Kom hem strax innan halv fyra. Vaknade vid fem, sedan en gång vid halv åtta... och sist vid nio-tiden. Så jag är rätt mör i huvudet och har inte orkat plugga så mycket som jag tänkt.
Det får bli nya tag imorgon.
Trackback
RSS 2.0