En västkustlig tanke i natten

Blev stolt när jag såg JH vid cellon bredvid Lotta och Krister ikväll ^^
Idag satt jag och R och slet med Indesign några timmar. Jag säger bara...suck. Ett kungadöme för en privat lärare som har tålamod!
Efter det gick vi och lunchade på stan och kollade runt i billiga lådan på Hemmakväll. Jag skaffade hem fyra filmer: Himlen är oskyldigt blå, Dolan´s Cadillac, Let the right one in och Dorian Gray. Såg den sistnämna när jag kom hem...så lustfylld, så blodig, så ungdomlig och så fruktansvärt obehaglig! En bra film med andra ord hehe.
 
Just när jag befann mig i tvivel och förvirring kom det som ett tecken inatt. 02.14, PLING! Med ens yrvaken. Tittar på mobilens skärm. Ett sms sänt från en stad jag älskar, från en speciell person. Må så vara att du väcker mig mitt i natten för att jag sedan inte ska kunna somna om... må så vara att du förmodligen är ganska onykter när du messar mig... men du tänker på mig och räds inte att visa det. Sådant gör mig glad ^^.
 
Trackback
RSS 2.0