Chiisana ohime-sama ^^

Det blev en liten prinsessa i alla fall, det var väl det jag trodde ^^.
Imorse simmade jag 60 längder med S. Vi börjar trappa upp så smått. Önskar bara att det inte vore sådan trafik just vid halv sju-tiden, det går inte att simma rakt direkt. Man får simma om och sakta in för äldre damer som får för sig att strectha mitt i simbanan...ibland fattar jag inte hur folk tänker.
 
Nu verkar det som om våren är på väg på allvar. Nästan all snö är väck. Gräsmattorna tittar fram lite nyvakna och gyttjiga mot den klarblå himlen där solen gör sitt bästa för att värma upp dem. Jag skulle kunna börja springa runt sjön så fort de sista isfläckarna har gett sig.
Imorgon ska jag tvätta och städa. Finns inget bättre att ägna sig åt en ledig fredag. Det skulle i och för sig vara lite fredagsmys i soffan med någon man tycker om. På den fronten har jag dock inte gjort det lätt för mig. Jag vet knappt vad jag sysslar med längre. Ibland önskar jag att den goda fén kunde komma och säga till mig vad som är rätt.
"Raring, rosa är bara 1985. 2012 är det orange som gäller."
Trackback
RSS 2.0