Bland guldglitter och barfotasång

Nej, jag kollade inte mycket på Melodifestivalen igår. Såg att Sean Banan var med, då bytte jag kanal. Zappade tillbaka efter ett tag och såg Marie Serneholt i lyxförpackning. När Thorsten Flinck gick upp på scenen stängde jag av tv:n. Han är ju för rolig den människan. Jag tyckte det var roligare att kolla alla Twitterinlägg som gjordes under kvällen. Soran Ismail, Mark Levengood och Jonas Gardell är mina favoriter bland de som jag följer.
 
Mark Levengood: Torsten böjer sig fram och sjunger "Jag reser mig". Och man tänker "...hoppas det, för annars ramlar du framåt och slår dig".
 
Jonas Gardell: Thorsten var JÄTTEBRA! Vet bara inte om jag ska rösta på honom eller köpa Situation Stockholm!
 
Soran Ismail: Jag hade röstat på Thorsten om jag verkligen trodde att pengarna skulle gå till "macka och kaffe"...
 
Idag har jag pluggat in mer av Effektivt Projektarbete. Det blir att repetera båda böckerna minst två gånger till innan torsdag. Det verkar ändå som om lite har satt sig. Många saker på G nu. Imorgon blir det Kommunikémöte, ska bli se vad det blir för skrivtema den här gången. Sedan ska jag och R färdigställa uppgiften till Länsstyrelsen. På tisdag blir det besök på Visma, kommer nog bli givande.
 
Nu snöar det för fullt. Vackert och fridfullt. Funderar på om jag skulle pälsa på mig och bege mig ut på kvällspromenad.
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0