Halvårsfirande

J måste vara den enda kille jag mött som duschar längre än jag gör. Kanske beror på det långa skägget han har. 
Ikväll firade vi 6 månader tillsammans med att dinera fint på stan. Åt kronhjortsfilé för första gången i mitt liv. Gott var det. Fick mig även till att äta en hel röd oliv, men det var då inte gott XD
Här hemma väntar någon form av dessert och lite filmåskådning, men jag känner mest för att sova haha. 
 
Idag har vi fått vår hemtenta i filmkursen. Jag ska analysera Arn ur ett nationalistiskt perspektiv. Jag har kollat igenom filmen och skrivit upp lite bra sidor ur böckerna att hänvisa till, men själva textarbetet får börja imorgon. 
 
Älskar min underbara J :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0