Årskrönika 2012?

Alla ska ju nödvändigtvis ha en årskrönika vid det här laget, så jag får väl göra en liten egen jag också.
 
Året inleddes med en naiv flirt som inte ledde någonstans. Jag lade massa energi på att försöka bli praktikant på ett av Sveriges största kulturcentrum...vilket inte heller ledde någonstans. Detta ledde i sin tur till att jag fick paniksöka alla kurser jag kunde för att överhuvudtaget kunna läsa något under hösten. Jag var med och drev ett roligt webbprojekt. Jag sprang Vårruset med mamma för första gången. Arbetade ännu en sommar i Danmark (ingen kommentar). Insåg att nätdejting trots allt kan föra gott med sig ;) Jag har träffat en massa nya roliga och goa människor, läst roliga ämnen och lärt mig en hel del.
Året har inneburit både dalar och toppar.
Att lära känna J har varit det bästa med 2012 :) Han har funnits där för mig och ställt upp som ingen annan förr. Jag är glad att ha honom i mitt liv och att jag har blivit en del av hans. Jag ser fram emot ett nytt år :)
 
Gott nytt år alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0