Vampyrhelg

Så har jag överlevt fyra Twilight-filmer också. M kom hit igår och det är nog banne mig första gången som en vän hemifrån besöker mig i Växjö! Igår såg vi på Twilight och New Moon, åt god thaimat och en massa annat onyttigt. Vi orkade inte se fler än två filmer så vi tog en paus på ca 12 timmar innan vi fortsatte med Eclipse och Breaking Dawn del 1. Under den tiden hann vi sova och gå lite på stan. Jag köpte mig en Hornblower-box för halva priset och så tog vi hem två megapizzor från Sports bar. Efter detta kalaset har vi kylen full med pizza, thaimat och en massa godis, chips och dipp... som måste ätas upp XP Suck, hur ska man orka?
Filmerna då? Vad är min åsikt om detta vampyrfenomen? Tja, jag är fortfarande inte impad måste jag säga. Jag har inte blivit en Twilight-tjej. Tredje filmen Eclipse hade sina stunder, man fick sig en del gapskratt. Annars så tycker jag fortfarande att Bella är lika intetsägande och Edward lika mesig och tvålfager. Jacob är den karaktär som är mest intressant. Hans utveckling gör att jag trots mina tankar om filmernas bristande regi och skådespeleri faktiskt vill se den sista delen i serien.
Enough said ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0