I will miss the kissemisses

Snart är det dags för registrering på kurserna. Snart börjar en ny termin. Snart börjar allvaret igen.
Jag kommer snart att vakna upp ur min lilla dröm där jag faktiskt är så nära sambo med katt som jag någonsin varit. Har ju länge drömt om just det, att vara sambo och ha katt. Jag må inte räknas som sambo i sin helhet, men jag har ju bott hos J större delen av sommaren. Det kommer kännas märkligt att sålunda flytta hem till lägenheten när terminen börjar igen. Kommer inte kunna krama J närhelst jag vill. Det blir väl mer på helgerna kan jag tro. Vardagen kommer inte bli sig lik. Ingen som snarkar bredvid mig, inga katter som trampar runt och jamar mig i ansiktet kl 6 på morgonen. I will miss it :(
 
Goa kissekatter ^^
 
Nu ösregnar det igen. Det är nästan kallt ute också. Hösten är i sanning i antågande. 
J kom nyss hem från Lernia. Jag bad honom köpa hem lite musli och snabbmakaroner. Så kommer han hem med två fulla kassar. Hehehe ^^ Det är så det ska vaaaaraaaa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0