Framsteg

Äntligen sker det lite framsteg på antagning.se!
Mina senaste ansökningar håller nu på att behandlas, äntligen! Får ju krupp snart av att gå och vänta på att saker ska hända! Om jag lyckas komma in på en eller två kurser till så är saken biff, då klarar jag av den här terminen ekonomiskt! Igår lade jag till ytterligare två kurser, från andra universitet den här gången. Distanskurs i svensk politik och en kurs i nybörjartyska. Tyska har jag ju aldrig läst eller ens varit särskilt intresserad av, men i den här skandinaviska turismgrytan är det bra om man kan språket. Franska i all ära, men det är främst inte fransmännen som kommer och vill veta vägen till Gamla Stan. Ska jag jobba med kommunikation är det lika bra att bredda sig ytterligare. Jag förstår ju lite om någon pratar långsamt med mig, så då är det kanske lika bra att lära sig tala det också. 
Jag vill att höstterminen ska börja nu! Vill sätta igång hjärnan efter en lång sommardvala och börjar tänka! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0