Ett klipp och ett nödvändigt ont

Bilade in till stan och gick på min årliga tandläkarkontroll. Min tandläkare är väldigt trevlig, men har förmodligen en smått sadistisk sida. Mina tänder var fina men små inflammationer i tandköttet har jag, därför tog tandläkaren och gjorde rent mellan alla tänder på ett väldigt...brutalt men effektivt sätt. Tror aldrig jag blött så mycket innan. 
 
Sedan kikade jag lite i stadens klädaffärer och konstaterade att jag förmodligen skulle vilja köpa rätt många klänningar, om de bara var i andra färger än mellangrönt och ljusrosa. 
Sen tog jag en lunch med M och diskuterade livets väl och ven. Tog mig en glass på glassbåten och spatserade sen in till frisören och gjorde världens klipp. Min frisör konstaterade att jag inte klippt mig sen femte april...och ja, det syntes XD
 
 
Nu väntar jag på att familjen ska anlända från Öland. Jag tror att jag stannar hemma några dagar till så jag får umgås lite med dem. J får vackert stå ut med min frånvaro lite till :P 
Nu ser äntligen mitt ansikte normalt ut igen, bara lite rött här och var från diverse insektsbett. 
Kan bara resten av orosmolnen skingras på min himmel så blir jag glad. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0