Snart blir det sluten krets av det hela

Nu kära läsare vill jag be er om lite integration. Det är nämligen så att jag snart kommer att sätta lösenord på den här bloggen, så enbart ni som har lösenordet får åtkomst till mina alster och dravel. Ni som fortfarande vill följa mitt liv på krokiga stigar kan väl messa mig (för jag antar att de flesta av er har mitt nummer), eller meddela mig på fb.
Det var det.
Nu är påsklunchen intagen. Utslagenhet råder några timmar innan det ska dras ris och tändas en brasa utomhus. Somnade till regn igår, imorse låg gräsmattan vit. April är en rolig månad säger jag med ironisk ton.
Nu har jag pluggat så mycket juridik att det inte går in mer i huvudet. Jag har gått igenom övningstentan och fattar väl i stort sett hur man ska tänka. Det ska nog gå bra det här. Bring it on tenta, I challenge you!
Tänka sig, Musse ligger still och sover bakom mig. Han har i och för sig också fått lite påskmat i form av janssons, makrill, ägg, prinskorv och grädde. Ibland är livet gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0