OMG!

Jag tror inte det är sant! Imorse när jag öppnade mailen så fick jag världens gladaste överraskning! Jag har alltid tyckt att fredag den trettonde har varit en tursam dag, i år är inget undantag. Jag har fått svar från Göteborgsoperan!!! XD
De har haft så mycket för händer att det inte hunnit svara på mitt mail som jag skickade för evigheter sen... men nu ska de ringa mig så fort de får tid så att de får prata mer med mig!
Nog för att PR-byrån också låter lockande...men jag vet var min teater-själ hör hemma ^^.
Jag vill inte ta ut något i förväg, men jag är bara så glad att de faktiskt svarade mig till slut!
Det märks att det är fredag. Basen dunkar och systemkassar hörs muntert klirra från campus alla hörn. Själv ska jag slå ett slag för hälsan och ta en runda runt sjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0