Ack de små liven

Har tagit en paus i nyhetsvärderingen. Dricker te och kollar på Rederiet.
Barn kan ge så härliga svar på frågor. Smålandsposten hade intervjuat små barn om svininfluensan. En liten pojke hade på frågan "Vad är svininfluensa?" svarat:
"Det är en stor vit traktor, men den är jättesnäll."
Det är inte utan att man berörs i hjärtat som kvinna... och som framtida mamma. Hehe, ni kan vara lugna, jag menar inte ! Jag är inte ens i närheten av ett välsignat tillstånd.
Men det är bara så att jag börjat tänka i de banorna, man gör ju det tids nog antar jag.
Än lär det dröja flera år innan storken kommer. (Varför är det en stork egentligen? Vad grundar det sig i? Storleksmässigt är det ju logiskt i och för sig. En blåmes hade ju aldrig orkat.)
Jag undrar vad Victorias lilla ska heta... det är vi nog många som undrar. Så härligt att vi får en ny prinsessa! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0