Gratis kaffe

Snart klar med tentan, bara några få meningar kvar att komma på så det blir 4000 tecken. Det löser sig nog idag. Jag ska snart åka in till stan och köpa lite saker på ICA Maxi, ska hämta ut mitt gratis kaffe då också :)
 
I onsdags fick jag ett impulsryck under en föreläsning. Jag satt där och halvsov och tänkte att om jag ska vara lika trött och okoncentrerad hemma sen så kan jag lika väl vara det nån annanstans, typ hos någon som uppskattar mitt sällskap. Sagt och gjort. Skickade iväg ett sms med min tankegång och fick svar rätt snabbt. Packade mina böcker och laptop och begav mig i riktning mot östkusten.
Bland mina nu (15!) läsare är det inte många som vet, men ni som tror har gissat rätt ;) Jag är väl inte så diskret direkt. Hehe.
 
Hösten är här. Underbart!
Ikväll blir det socialt hos M.
 
Men nu får jag sätta på mig ett ansikte så jag kommer iväg nån gång.
Trackback
RSS 2.0