Springit och våglit

"Vitt vin är ju bra för att det är... vitt... och inte...gulvitt...eh ljusgult?...vindruvsgult?...kanske?"
"Här kan man titta mellan pinnar och det är jättebra för själen."
"När man kommer till öknen, då hittar man sand. Och det är då det är dags att börja promenera."
Jag undrar just hur det skulle vara ifall Maria Montazami höll föreläsning. Jag skulle absolut sitta längst fram! XD
Äntligen har jag alla mina böcker! Har läst 80 sidor idag utav Tench, tar resten imorgon. Jag lyckades till och med spara 399 kr på att skicka tillbaka boken som vi kanske inte behövde enligt GP. Han rådde mig att returnera den ifall jag hade chansen, så då tog jag den chansen i lunchpausen idag.
Jag sov väldigt dåligt i natt, just för att jag visste att vi skulle börja vid åtta. Så jag var trööööööööööööött... ungefär fram till kl 13.
Imorgon är det bara läsning som gäller, sen har vi gruppmöte på onsdag och ska börja strukturera upp föredraget. Alla verkar vara lite halvt oengagerade i detta, men det är klart... pluggmotivationen har inte kommit igång riktigt än.
Nej, nu ska jag faktiskt lägga mig. Sov gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0