Olof Palme could not come because he has a bad influence

Det är trögt att segla i körtelfeberns kölvatten.... fy f-------------n!
Jag är så förbenat trött hela tiden! Min lilla förkylning som jag råkat på är tydligen ett vanligt inslag också, feber likaså. Nu fattar jag vad folk menar när de säger att de var sjuka ett halvår när de haft körtelfeber.
Vad passande det är just nu när alla har influensa här på campus. Bingo! :(
När man är trött och snuvig så kan man ändå skratta rätt gott åt följande sida http://www.avigsidan.com/avigsidan/avigt009.html som ägnar sig åt svengelska uttryck.

Det var när Viggen för första gången flög i England och den svenske journalisten/Saab-mannen var så till sig när han skulle skryta att han tog fram sin bästa engelska:

– You should see, the plane took a big fart and vanished like a prick in the air!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0