Kallt i K-huset

Sitter i K-huset och fryser lite lätt. Ute sitter folk i solen och värmer sig. En tredjedel av min grupp är sjuk, vi två som blev kvar fick ta vissa beslut idag. Vi får avgränsa oss ännu mer i vårt arbete, vi har tagit oss vatten över huvudet. Varför gör man alltid saker och ting mer komplicerade för sig än man behöver?
Visserligen kom vi i duon inte så långt men det känns åtminstone lite bättre när vi fick lite mer struktur på det hela. Jag förstår inte varför man ska ha grupparbeten när det är influensatider... men det är väl detta som är ett bra exempel på kriskommunikation haha. Jag vill så gärna göra allting själv men det är ju inte tanken med ett grupparbete. Man vill så gärna göra på sitt sätt och analysera på sitt eget vis.
Jag har kommit på att jag gärna bestämmer vad som ska göras, då får man saker och ting gjort. Då kommer man fram till saker och ting. Givetvis vill jag ha andras åsikter, man vill ju inte köra över folk.
Hm, jag kanske har ledarskapsförmåga i alla fall...
Jag hoppas R kommer fram till ifall jag kan åka till Kalmar idag eller inte, jag får packa väskan och stå på standby.
Nu ska jag nog dra mig hem till lägenheten, in i värmen. Men först bort till Jalla för nått onyttigt impulsköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0