Gröna blad som gör en glad

Jag har i säkert en timme suttit och gått igenom Månadens Sladd. Jag har skrattat och gråtit om vartannat. Jag förstår inte varför jag inte länkat den tidigare till min blogg. Men nu finns den alltså här :) Mitt intresse för skrivandet får onekligen mer bensin på sin eld varje gång jag läser, inspiration! Släkten är värst brukar man säga, men jag är mest glad för de grenar jag har på mitt träd, de med gröna blad som gör det lättare att andas och roligare att leva.
^^

Kommentarer
Postat av: Sladd

Kul att du gillar den. Där finns ju en del figurer du känner till och en av tankarna för mig med att skriva är för Vidars skull. Som förälder är jag ju ganska gammal och han kommer ha glädje av texterna en gång, då när han kommer få göra det jag gjort och min pappa gjorde, dvs begrava sin far. Snart 25 ja... Har din mamma berättat för dig när du var 6 månader gammal och vi syskon tog en promenad på gamla banvallen i Hallandsboda? Jag hade ett allvarssamtal med henne så att hon insåg ansvaret och allvaret med att ha fått barn...

2011-10-04 @ 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0