Vid 25 får man sin första...

matberedare och eldrivna visp. Ska man åstadkomma något i köket så måste man ha de rätta verktygen.
Är tillbaka i Växjö. Har kollat på Ringu, Gustafsson 3 tr, Time Out och nu Partaj. Har ätit för många geléhallon. Aj.
Imorgon blir det nya tag, fältarbete om CSR. Suck... måste jag?
Utdrag ur helgen, tre generationer samlade i köket:
1- Jo
2- Nej
1- Jo
2- Nej
1- ....jo
2- .....NEJ
1- Vad tycker DU H?
3- ... jag vet inte.
 
Nej... jag vet faktiskt inte. Det är mycket jag inte vet just nu. Fast mina problem berör inte potatisskalare, om man ska ha långa eller korta skaft på gafflar eller vilken vaskmodell som är bäst.
Fick sista boken i serien om Ayla av Jean M Auel. Efter 31 år får vi äntligen veta hur sagan slutar! Tänk om kurslitteratur kunde vara lika kul att läsa.
På tal om sagor, filmatiseringen av Bilbo är i full gång. Tydligen ska den göras i två delar, den första delen har premiär 2012 och den andra 2013. Mikael Persbrandt spelar Beorn, ska bli kul att se.
Trackback
RSS 2.0