Häpp häpp, nästa!

Så var seminariet avklarat. Vi fick inte säga precis allt vi tänkt för GP avbröt oss efter ett tag och ville få fram nästa grupp så kvickt som möjligt. Lite oförskämt kan det tänkas men vi hade väl inte så mycket mer att tillföra i diskussionen om medias spegling av svininfluensan. Förresten spelar det ingen roll, vi kände oss rätt klara på området och GP kan för övrigt göra eller säga i princip vad som helst... han har fortfarande gudomlig status i våra ögon.
Snart ska jag ge mig iväg till Kalmar och träffa R.
På tal om det så mötte jag V idag utanför bibblan.
Har inte pratat med honom på nästan två år så jag sa hej.
Det är otroligt hur stelt ett samtal kan vara med en person som man ändå delat så mycket med.
Nåja, livet går vidare.
Förresten, jag tror jag för första gången har drabbats av en arg lapp här i huset. Eller jag känner mig åtminstone träffad. När jag kom hem stod det på ytterdörren "Kan nån sluta spela musik kl 7 på morgonen! Jag får migrän!"
Jag spelade visserligen inte musik förrän 07.30 imorse, jag brukar ha på spotify när jag gör mig i ordning.
Där ser man, det hörs alltså så mycket och jag spelar ändå ganska lågt.  Jag spelade temat från Jaques Tatis film Mon oncle. Okej migrändrabbade granne, jag ska omedelbart sluta med detta. Sorry! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0