Imorgon är en annan dag

Överdagenskrivningen klar. Så efter ett tag blir man klar över att man kanske misstolkat något och får spatt på grund av det. Men det går ju inte att göra någonting åt nu ändå. Vi i klassen har alltid mer eller mindre fb-konferens direkt efter en tenta där det spekuleras hej vilt om det ena och det andra. Men så säger alltid någon de lugnande orden och lägger in ett klipp med Christer Björkmans bidrag från 1992. Det är nog vår gemensamma tentalåt XD
Kaffemaskinen startades bara två gånger idag, så mycket går det ändå inte åt på åtta timmar. Som alltid vid en överdagenskrivning bryr jag mig knappt om kläder eller hur håret ser ut. Jag har suttit i mammas 70-talsdress hela dagen, det duger fint det.
Jag har börjat lyssna på musik från 30 och 40-talet, det är faktiskt rätt peppande inför en tenta och i övrigt också. Mina favoriter just nu är Moonlight Serenade och In the mood av Glen Miller och Världen är full av violer med Ulla Billquist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0