I slutfasen

Ännu en konstruktiv dag. Nu är vi i slutfasen. Vad jag inte fattar är varför folk inte vill jobba bara lite till så att vi blir klara på fredag. Nä, vi ska ta långhelg och ta det sista på måndag dagen innan seminariet. Varför? Jag kan förstå att mina gruppmedlemmar är rätt trötta nu, men det vore ju så bra om vi kunde få färdigt allt så fort vi kan! Men jaja... man orkar väl inte alltid köra många hela dagar i rad.
Är väl rätt gôtt att vara ledig imorgon. Dessutom får jag tid att gå till vårdcentralen. I tre dagar har jag plågats av smärta i öronen. Jag gissar på en propp.
På söndag kommer mamma och pappa för att hälsa på. Det kan behövas, jag känner mig allmänt vilsen just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0