Första oktober

Sitter och lyssnar på Magnus Ugglas nya låt Gör mig till din man. Låter precis som hans andra senaste alster, ungefär som Pärlor åt svin, fast något mildare i tonen. Nej... det var bättre förr. Ugglas guldera är sedan länge svunnen. Det tog slut efter Den tatuerade generationen.
Känner mig lite handlingsförlamad just nu. Får invänta nästa fas. Det är bara att intala sig själv att det kommer gå bra. Fasen att jag inte gillar grupparbeten när folk är sjuka och på olika håll!
Uah... nej, tänk positivt.
Får ta och läsa lite till i Risker i det moderna samhället... så kanskde det känns bättre. Den är inte så tråkig att läsa.
Sen blir det till att laga kyckling. En currykycklingrätt som jag inte gjort sen jag bodde i Götet. Det får bli dags att inviga den i detta köket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0