en bok avslutad, två kvar

Tre dygn och inte ett knyst. Jag anar att jag inte är ensam om att känna som jag gör. Det är nog dags att avsluta det kapitlet. Det blir aldrig som man tänkt sig...
Jag läste precis ut CSR-boken. Två kvar att ta mig igenom innan överdagenskrivningen.
Idag skrev vi mail till The Body Shops huvudkontor i Sverige. Får se om vi får svar, annars har vi rätt mycket att gå på. The Body Shop har inte bara ett väl utvecklat CSR-arbete, hela organisationen är CSR!
Imorgon ska jag upp tidigt och tvätta. Sen går jag nog till ICA och köper hem lite ingredienser för mitt första pajförsök.
Nej, inte en sån här. Jag ska pröva på mammas recept först. Men en dag kanske jag ger mig in på chokladstråket också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0