Animal Crossing-soptippen idag

Nyss hemkommen. Var på en trevlig födelsedagsfest på hyrd lokal på Stallarna, sen på mellanfest. De andra skulle dra vidare ut på Stallarna igen när dansgolven öppnade, men jag kände att en isbjörn (drink) hade gjort mitt redan bräckliga jag ganska trött, så jag valde att lyssna på kroppen och gå hem. Dessutom gillar jag inte att gå hem ifrån Stallarna sent på natten, speciellt inte med tanke på alla lustigkurrar som springer runt här. Sivans är klart bättre, just för att den puben ligger närmare mitt hus.
Längst ner i vårt trapphus finns nu ännu ett fynd att snappa åt sig ifall man vill. En tv. 
Åt lite makaroner när jag kom in. Magen ville ha fast föda och massa vatten. Jag minns... en nyårsafton måste det ha varit, då jag firade med tjejerna hemma i stan. Nån gång i gymnasiet måste det ha varit. Vi var hemma en sväng hos Ida minns jag, hon kokade god spagetti som vi satte i oss innan vi begav oss ut till torget för tolvslaget. Det kan ha varit efter också...jaja. En stilla pastaflashback.
Nu ska jag sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0