Vad i hela friden gör jag här? Varför gick jag hit?

Något alldeles extra? Nej hörni. Disappointed!!!
Dagens akademiska storfräsare, tre bokstäver: GGG - Gaggig Gammal Gubbe!
Vem är det jag pratar om? Jo... Jan Myrdal (vars far vi för övrigt har en sal uppkallad efter). Ja, jag vet att det kanske inte är så snällt att säga så om en man som har varit betydande både i och utanför Sverige... men jag kan tyvärr inte säga annat.
Jag är så förstummad av den två timmar långa tortyren... så jag finner knappt ord att beskriva eländet. Jag tror inte jag ödslar mer energi på att leta heller.
Men det är väl som EL sa, nu har vi träffat honom och det kommer vi förmodligen aldrig göra igen. Hehe, precis så sa Per-Ragnar också när han föreläste på mitt gymnasium en gång. Fast han sa det väldigt stöddigt, som om det vore till vår nackdel att vi aldrig skulle få chans att möta honom igen. Hahaha!
Världen är full av lustigkurrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0