Bye bye wisdom tooth...

Kaffedoften letar sig in i tv-rummet. Jag sitter invirad i en filt för det är alltid så förbenat kallt här hemma i skogen. Mamma och pappa lät installera AC för en tid sen med syftet att det just skulle bli lite varmare i huset under den kalla årstiden. Det är bara det att alla värme samlas i trappan, så där är det varmt och gôtt.
Vad tycker ni om serien Anno 1790? Jag hade höga förhoppningar inför den... men jag måste nog hålla med pappa när han sa "skådespelet är ju inge bra... alltså det... jag vet inte... det är bara dåligt".
Ton av tyger och dyra scenerier väger tyvärr inte upp för den platta dialogen. Jag är ledsen SVT men det här gjorde ni inte bra.
Imorse tog jag farväl av min visdomstand. Det gick snabbare att få bort den än jag räknat med, så blev det inte så dyrt heller. Synd bara att det ska värka så efteråt när bedövningen släppt.
Mamma och jag kollar på Project Runway. Mamma drömmer om syprojekt och jag önskar att jag också kunde svänga ihop en klänning över en helg sådär som de gör på tv.
Trackback
RSS 2.0