Kära läsare, kan ni hjälpa mig?

Kära läsare! Nu vänder jag mig till er och ber om hjälp. Min b-uppsatsgrupp är i behov av folk som kan tänka sig delta i våra fokusgrupper. Vi söker 9 tjejer och 9 killar som går på gymnasiet. Om ni känner någon som går på gymnasiet eller har vänner som har syskon som går på ett gymnasium i Småland, Skåne eller Blekinge, snälla tell me! Vi börjar bli något tidspressade och har hittills inte fått napp någonstans, det är därför jag går ut med den här infon på min blogg.
Så här är det. Vi vill genomföra tre fokusgruppintervjuer med sex personer vardera, en grupp med sex tjejer, en grupp med sex killar och en tredje grupp med hälften killar och tjejer. Helst ska de som sitter i en grupp vara kompisar/känna varandra. En intervju med en grupp tar ca 60 min. Vi spelar in intervjuerna, enbart ljudupptagning.
Våra frågor kommer kretsa kring kriskommunikation. Vi vill få en diskussion om hur unga människor ser på kris och hur de skulle vilja att krisinformation förmedlas så att den når ut till ungdomar.
Vi bjuder alla deltagare på fika. Notera också att vi hoppas kunna genomföra dessa intervjuer under någon av dagarna 8:e till 15:e december. De som intervjuas behöver inte åka till Växjö, utan vi tar oss till dem.
Jag ber er, om ni vet någon vi kan kontakta, så skriv en kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0