"Äter man bara sushi i Japan?" och min önskelista

Ikväll är det Japanese Party på agendan. Stenladan kommer förmodligen sprudla av sukiyaki, yakitori, tonkatus, katsudon, udon, umeboshi, okonomiyaki, yakiniku, yakisoba, tempura, sashimi, umeshuu, omeraisu, teriyaki, onigiri, futomaki, hosomaki, misu, pocky, maccha.... och allt vad det heter.
(udon, något av det goaste här på jorden)
Julklappsruschen har tagit fart på stan. Det är dags att börja nu. Jag ser över alternativen. Men det skulle underlätta lite om samtliga berörda familjemedlemmar informerade mig om sina önskemål!!!
Ifall lappen på frysen hemma i skogen skulle komma bort så tar jag och skriver min önskelista även här.
1. Golvmopp
2. Tvättkorg
3. Ficklampa
4. Termos
5. Morgonrock
6. Dermalogica foundation nr 1
7. DVD: Lars Molin - Samlade klassiker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0