W.W.J.D

Det blev ingen totalsågning av vårt arbete från källans sida. Vi hade bara rört ihop lite faktasaker och satt stora bokstäver där det tydligen inte skulle vara osv (vår källa är förutom teolog även 4-9-lärare ^^). Så nu är allt rättat och inlämnat, äntligen. Jag har precis kollat igenom arbetet vi ska opponera på, känns allmänt bra inför seminariet på tisdag. Vår grupp är allra först ut att redovisa, alltid bäst när det är så. Så kan man ta det lugnt resten av tiden.
(man vet att hela klassen i slutändan kommer se ut så här på seminariet, lika bra att vara först då alla ännu lyssnar på vad man säger)
 
Om två timmar sätter jag mig på tåget till Götet. Imorgon tar jag bussen över gränsen. Fick beställa ny biljett till en senare buss eftersom jag inte ville gå omkring i Oslo flera timmar i onödan och vänta på G som landar vid fyra. Det var 200 kr i sjön för den gamla biljetten utan avbokningsskydd, men man har ju vart med om värre. Nu slipper jag stiga upp vid fem, lätt värt pengarna.
 
 
 
Trackback
RSS 2.0