Valborg

Sitter och repeterar Miller... men jag är rätt trött så det tar sin lilla tid. Blev sent igår.
Det var en mycket trevlig Valborg. Först brunch med J på Sivans, sen lite snackande i solen med M, grillning med gänget, brännboll på Sivansängen (aj mina ben!) och så lite förfestande hemma hos F. Vid elva-snåret stack de flesta ut så då blev U och jag kvar och spelade Mario Kart och pratade några timmar. Trevlig avslutning på en lång dag.
Nu hänger tvätten på linan och träden exploderar utanför. Första Maj... tiden går allt för fort nu. Jag måste fixa bostad i Norge snart. Kanske får sätta in en annons i tidningen trots att det går på 75 NOK... kan nog vara värt det.
Tenta på torsdag.... hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0