Sommarklänning

Idag hade jag fält-arbets-gruppmöte med S och R. Skrev ner en projektplan, besökte pastorsexpeditionen och fick en tid till intervju. Ett problem ur världen. Ett till att ta tag i väldigt snart.
Så tog vi en lunch på stan och fick bevittna ett typiskt exempel på management by fear. Så gick vi vidare på en shoppingrunda, det började med att S hittade en fin klänning på Sisters... och då ville vi andra också hitta en klänning. Det blev Bik Bok, Lindex och H&M utan resultat... men till slut på Åhléns så hittade jag och R varsinn sommarklänning också. Köpte en blå-vit-randig.
 
Jag prövade en parfym som jag tror hette Having Fun, men den borde ha hetat Getingsvärm så söt som den var. Sånt köper jag inte.
Ikväll är det den riktiga tentafesten. Vi hade lite light-fest igår och öste ur oss allt hat mot tentan... men ikväll är det utgång också. Får se om jag hänger med beroende på vart alla ska. Jag vill ju helst inte till Stallarna, avskyr hela det området just nu. Inga goda vibbar.
Nu har jag kollat igenom första säsongen av Rederiet på youtube. Jag var ju så liten när serien kom att jag aldrig riktigt brydde mig om att följa den. Om jag får tillgång till nät i Norge så vet jag vad jag ska underhålla mig med om kvällarna ^^. Tror att alla avsnitt ligger uppe.
Trackback
RSS 2.0