Inte säker nånstans?

Jag tror nästan att jag blivit kaffeberoende. Jag är trött hela dagen om jag inte dricker kaffe på morgonen. Ingen abstinens, huvuvärk eller så... bara trötthet. Ska testa några dagar till utan kaffe och se vad som händer.
Idag har det varit snöstorm några minuter. Göteborg var också drabbat såg jag. Snöstormar i Maj är man inte van vid.
Idag fick jag också reda på att det skett en våldtäkt här på campus runt påsk. Jag har då inte kollat nyheterna tillräckligt på sista tiden. Det är ju inte klokt, kan en inte ens känna sig säker här?!
Jag visste ju inte om detta förrän idag. Jag har aldrig tyckt det vart otäckt att gå hem själv på kvällen här. U erbjöd sig att följa mig hem från festen för ett par dagar sen... undrar om det var på grund av det som skett. Det kanske är dumt att gå ensam när allt kommer omkring. Okej, inga fler ensampromenader hem för min del!
Snart ska jag iväg till R och fira hans födelsedag, han bjuder på daimtårta ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0