Folk är idioter

Jag måste klaga av mig lite här nu. Folk är idioter till och från... men mest på Lindex hemma i stan. Jag vet inte hur många gånger jag stått i provrummet och fått impulsen att skrika: MEN SLUTA SMÄLL I DÖRRARNA!!!
Att folk inte tänker. Mähän.
Idag vart jag hemma och hämtade lite grejer, fixade ett par ärenden i stan. Lyckades bli klippt till och med. Det blev en något lång tågresa tillbaka, men med tanke på vilken årstid det är gjorde det mig inget. Just nu är naturen perfekt. Det är bara att konstatera att Småland är otroligt vackert. Jag är glad att jag satte min fot här.
Nu är fältarbetet i full gång, rapporten är redan påbörjad. Imorgon ska jag och R sitta några timmar och se vad vi kan få ihop. Känns bra.
Nu har jag fått egen elmätare också. Känns som att den bevakar mig... nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0