Fiasko

"Allkårsfestivalen 2011, be there... or be själva" Så lyder årets festivalslogan. Men...
igår när vi äntrade festivalområdet var där mer personal och vakter än besökare. Vi var ca nio personer framför stora scenen. Pinsamt var ordet. Så det borde ha varit "Allkårsfestivalen 2011, be there... AND be själva".
Det här är ett fiasko utan dess like! Förra året kom det 5000 personer. Igår vid elva-tiden hade hade det kanske kommit 30 personer till och Syster Sol kunde äntligen bemöda sig med att gå ut på scenen och köra sitt framförande för den ynkliga lilla skaran. Inte nog med att banden som skulle spela sköt upp sina gig för att det inte fanns nog med folk, en del av personalen var otrevlig också. Inte bra PR för Linnéuniversitetet alls!
Jag säger bara en sak: Dåligt.
Men Syster Sol var riktigt bra. Där har vi en tuff brud i lyxförpackning.
 
Men det är en dag idag också, vi har fått uppfattningen att fler människor ska gå idag.
Det är ju ändå tur att bra saker följer på dåliga. För imorse såg jag att folk på fb noterat att de klarat mardrömstentan, jag kastade mig in på blackboard och läste....
JAG KLARADE DEN! XD
Suzzie Tapper hade rätt, visst finns mirakel.
Mamma var inte sen med att skicka blombud, tack mamma ^^
 
Trackback
RSS 2.0