Fånigheter om våren

Ett av de bästa uttrycken jag hört på länge var när jag och E var ute och gick igår.
Plötsligt stannade hon till nån sekund till synes utan orsak, så sa hon "Öh vänta, jag fastnade i en tanke". XD
Hahahaha! Så himla bra!
Fastna i tankar är det lätt att göra... men nu verkar det som om någon har fastnat i mina tankar. Passar mig inte tidsmässigt alls. Men det är inte lätt att stå emot när andra människor går omkring på rosa moln och är kära hit och dit. Våren gör sitt med sinnet.
Attans också...att man inte kan få vara ifred för fåniga infall! Jag vill inte det här! INTE NU!
Imorgon är det fortsatt rapportskrivning några timmar och sen ska jag jobba lite.
Jag ska välja mina jobbkläder med omsorg för de kommer säkerligen att stinka smörsyra efteråt...uschaan! (som de säger i Motala)
Trackback
RSS 2.0