Stylad...stylead...stajlad?

Stan är sig lik. Solen värmer de bekanta gatorna. På torget står folk och säljer blommor och bakverk. Utanför Flaggen möts gubbarna och hostar med varandra. Nog är våren på väg alltid.

Idag har jag klippt mig, blev jättesnyggt. Sen gick jag på make up-lektion och blev stylad till tänderna (nästan). Nu ser jag 5 år äldre ut, äntligen ser jag ut som 24. Har hittat en snygg sommarklänning på h&m också, ska bara välja färg med mammas hjälp. Antingen menlös blaskrosa eller brun blom-mönstrad. Jag gissar på att det blir den senare, synd att den inte fanns i nån annan mer direkt passande färg. Men den här klänningen måste jag ha, det är så sällan jag hittar en modell som passar mig!
Jag vet hur det måste kännas att gå miste om vackra blåmesar Ester, man måste ta chansen när den gives!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0