"Domna domna bort, livet är kort"

Har tittat på Gynekologen i Askim på svt-play under dagarna. Beundrar Julia Dufvenius kläder, beundrar hennes söthet. Hon är 36 år men ser inte en dag ut äldre än 20...fortfarande. Hon har inte ändrats alls sen Glappet. Det måste vara jobbigt att se så ung ut, på ett sätt är det väl tacksamt...men jag skulle vilja se ut som 36 när jag är 36. Jag har fortfarande problem med att se ut som 24.
Nåja, man ska väl vara glad så länge man ser ung ut.
Jag är så trött idag, halsen och öroen kliar. Näsdukarna är slut. Diskhandskarna är trasiga. Huvudet domnar. Humöret tryter. Allting tryter.
Energin är på upphällning. Min röst sjunger på sista versen. Glädjen har tagit ner skylten...eller "monterat ner huset som man säger i Hultsfred." "I afton inställt, pianisten har åkt hem, kaffet är kallt, bullarna är slut, toaletten upptagen." 
Lite mer galenskap och after shave kanske skulle pigga upp mig. Får se om mina ögon orkar med.
Trackback
RSS 2.0