Det gör ont när sömmar brister

Borde nog inte gått på föreläsningen idag, kände mig febrig och yr. Som tur var så livade GP upp stämnigen och fick en att skratta nästan hejdlöst som han brukar. Han pratade om hur politik är uppbyggt och hur det har samband med medierna, att man gott bör läsa vissa tidningar som behandlar politikers mer personliga sidor för att vara uppdaterad även på den fronten. "Typ Se o Hör och....Hänt i vecket." XD
Han avslutade dessutom föreläsningen en timme tidigare. Då stapplade jag iväg till ICA för att handla.
Imorse en halvtimme innan föreläsningen skulle börja upptäckte jag till min fasa att mina favoritbyxor (de enda som passar mig) har gått sönder! Ett stort hål på ena insidan av benet, neeeej!
Så nu har jag inga byxor längre. Jag fick använda ett annat par som är på tok för stora i midjan, det funkar ju men är en nödlösning eftersom de glider ner hela tiden. Jag måste verkligen köpa fler byxor. Men jag tycker det är så svårt.
Snälla vår, kom fort så jag kan börja använda kjol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0