Ännu en dag.... ännu en tenta

Tuggar på Läkerol Acerola... det smakar som isglass från barndomens svunna somrar.
Jag avslutade min överdagententa för nån halvtimme sen. Usch säger jag....usch. Min oro var befogad.
Så har vi salstenta om en månad, jag fattar inte hur jag ska hinna läsa fem böcker till dess!
Jag måste beställa de två sista böckerna, om bara vår lärare kunde svara på mitt mail nån gång!
Det är inte utan att man börjar nynna på Brandsta City Släckers gamla slagdänga
kom o ta mig långt härifrån, långt härifrån, långt härifrån!

Kommentarer
Postat av: Reidarhedvig

Very nice site. Will sure visit again.

2011-07-19 @ 10:10:56
URL: http://reidarhedvig.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0