Smör

Så har jag äntligen tagit mina sista antibiotikatabletter! Äntligen kan man börja leva normalt igen. De andra i stora gänget festar loss nu i nått hus nere i byn, sen ska de väl ut på Nabon tror jag. Jag kan fortfarande inte dricka något, så jag fann det lämpligare att ta en varm dusch, smörja in mig med mitt nya body butter (Blondinbella-varning!) och sova gott i flera timmar. För jag ska faktiskt jobba hel-dag imorgon också. Jag lärde mig förra sommaren att aldrig dricka/vara ute sent kvällen innan jobb. Man lär sig allt den hårda vägen.
Jag borde känna av lite Harry Potter-nerver nu, men det gör jag inte konstigt nog. Får se om den har premiär här i den lilla norska byn den 13:e. Jag tvivlar på det men jag hoppas kunna se den här i Norge i varje fall.
I början ville jag att den här sommaren skulle gå fort. Nu önskar jag att tiden inte gick så fort, jag vill inte att dagarna ska bli till nätter så kvickt. Oh my.... det kommer bli så svårt att åka härifrån sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0