Sabla dator...

29/6

Sucka mitt hjärta så märkligt livet kan vara. Min dator är dum i huvudet. Ett rent konstaterande, kan inte vara annat. Fast bristen på nätuppkoppling känns inte längre så betungande. Inte när man har fallit… fullständigt. Fallit rätt in i en trygg famn. En famn som tillhör en lång ståtlig ängel med ögon blå. ^^

Gud vad bananchips är gott.

Nu är jag ledig två dagar. Får se om det blir nån fjällvandring eller nått liknande.

 

30/6

Life sure is sweet …

 

1/7

Livet kan också vara trassligt... men man kan inte vara alla till lags. Idag ska jag ge mig tid att vara sjuk, jag har haft ont i halsen ett par dagar igen. Ute regnar det och är kallt, vilket det tydligen ska vara i tio dagar till. Det blir inte roligt på jobbet då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0