Oups!

Steg upp vid 06.30, tog mig tid att fixa med alla morgonbestyr. Gav mig av nedåt stationen vid 07.30 och ställde mig att vänta på bussen.... som inte kom. Blev konfunderad, blev irriterad och till sist medveten om att 07.50-bussen inte går på helger. Aj då. Jag hade inte hunnit till jobbet i tid om jag ens hade sprungit större delen av vägen.
Det är inte varje dag man tar taxi till jobbet, men det var värt slantarna att komma i tid.
Regn idag med som ovanligt. Femte dagen jag gick med blöta fötter på jobbet. Inte så mycket folk, ca 500 kanske.
Igår fick jag träffa J´s bror... och idag hade de med sig fadern också. Tre flygande holländare på surfingbrett.
Imorgon är jag ledig... och så skall jag förbli. Annars jobbar jag nio dagar i rad och det orkar jag inte. Dessutom måste min tvättade uniform få chans att torka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0