När man tänker på trollen så simmar de i älven

I natt: massa ungar som festar i felleshuset, spelar hög musik så basen vibrerar i väggarna. Orolig sömn, vaknar vid ett och säkert någon gång vid fyra. Sover överhuvudtaget inte många timmar.
Imorse: Vaknar 06.30 för att ta min medicin. Mår jättedåligt, kroppen värker av hunger och sömnbrist. Efter att min medicin åkt ner i magen dröjer det inte länge förrän den verkar vilja komma upp igen. Magen lugnar sig dock snart. Försöker äta något men det går bara inte, tvingar i mig två skedar yoghurt mellan kollapsningarna på sängen. Mår illa som sällan förr. Tänker nästan sjukanmäla mig, men ger mig fasen på att stiga upp och gå till jobbet!
Idag: tar det lugnt och klarar faktiskt av arbetsdagen. I am back in business.
Men ikväll ska jag lägga mig tidigt, vill inte må sådär en gång till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0