Google translate

Idag var det ansattarrangemang. Det var lagom kul för mig som inte kan bada än. Men jag fann mig en aktivitet i alla fall, blåbären fanns ju överallt. Nu verkar det som om det vankas fest och fylla här på kullen.
Jag ville skriva det till J på skype. Eftersom vi kommunicerar bäst på norska ville jag också skriva på norska, men det är inte lätt alla gånger. Därför använder jag google translate väldigt ofta. Men jösses vilka roliga förslag sidan kan komma med ifall man stavar fel eller använder ett ord som inte är bekant!
Min svenska mening "Nu är det fest här igen på Breisås" blev inte riktigt godkänd av sidan som då frågade menade du "Nu är det fest här igen på Brunsås?"
Fest på brunsås va? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0