Will Ferrel and his pidgeons

Har just sett på The Producers (2005). Först tyckte jag att det var lite väl hysteriskt och aningen överspelat, men sen blev det bättre. Denna versionen är så gay som den kan bli XD!
 
Källa: http://www.musicalsonline.com/images/producers/carmen.htm
 
- Shows should be more pretty
Shows should be more witty
Shows should be more...
What's the word? 
-...Gay? 
- Exactly!
 
Idag drog jag mig till minnes en märklig reklamplacering i en replik från Nalle Puhs äventyr.
- Så det är ditt paket Sorken?
- Just det. Postorder från Åhléns.
 
Det verkar som om min trubadur kan komma ner till mig istället om några veckor. ^^
 
Jag önskar jag hade mer slantar att spendera.
Saker jag spontant vill ha just nu:
1. Janne Schaffers kompletta samlingsbox
2. Fler Disney-filmer på DVD
3. Fler scarfar
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0