Min trubadur

Min trubadur, min Allan i Dalen...mitt hjärta slår för dig i takt med din musik.
that the way that i've been loving you
that ain't nothing like i love you now
the way that i've been loving you
that ain't nothing like i love you now
 
Idag har jag lyckats hitta presenter till både J, N och R. Åt J har jag hittat 楽しくて繋がった紙。Åt N blev det 必定な物。Vad det blev till R tänker jag inte skriva ens på japanska, för jag vet att han tar reda på sånt lik förbannat ;).
 
Jag var på shoppinghumör så det blev ett par billiga örhängen och två långärmade toppar till mig, en grön och en rosa. Jag måste ha lite mer långärmat, man vet ju inte om det blir en kallfront framöver.
 
Imorgon blir det att (förhoppningsvis) avsluta eländer nr 4. Men jag är positivt inställd.
 
Och jag ska tydligen tillbaka till Stockholm redan om ungefär två veckor. Bror och fars födelsedagar ska firas ihop, de fyller ju så tätt varje år, envisa som dom är.
Jag hoppas jag kan få träffa min trubadur då...åtminstone en stund.
 
 
Trackback
RSS 2.0