Inriktning?

Snart blir det kinamat och tårta. Pappa fyller så ojämt han kan idag. Brorsan fyller jämnare på söndag.
Varje morgon är det samma sak, halsen värker och det kliar ända ut i öronen. Så är rösten kass (obefintlig) ett par timmar. Det blir alltid bättre framåt kvällen...men Det blir alltid värre framåt natten ;)
Funderar på om jag ska göra den här bloggen lite mer inriktad, kanske ska jag börja lägga in lite anime-recensioner här och var. Det är ju trots allt ett av mina stora intressen. Folk som bloggar skriver ju ofta om just nånting. Fast det är klart, det finns många som skriver om ingenting också. Min blogg fungerar ju främst som ett medium för mina närstående som kanske inte alltid står så nära geografiskt att hålla lite koll på vad jag gör nu för tiden. Plus lite allmänt tjôt som föga bidrar till någons allmänbildning. Inte för att animeserier gör det i så stor skala heller, men detta är något jag känner för. Ska jag bli kåsör måste jag börja nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0