Etta på Svensktoppen 89-09-17

Vageln tycks dra sig tillbaka snabbare än den kom. Istället blev jag sjuk. Alltid ska det vara nånting.
Med halsont, muskelvärk och trötthet är jag tillbaka i småländska skogen. Fick veta för nån timme sen att föreläsningen är inställd imorgon eftersom GP också är sjuk. Fast han måste vara rejält sjuk för det ska mycket till innan han viker sig, av vad vi fått erfara i alla fall.
Jag har nu läst en tiondel av hans bok vi ska ha den här delkursen. Det är nog bara han som kan skriva om EU-journalistik och få det att låta roligt.
Nu har jag lånat mammas mixer ^^, ska nog göra en bananshake snart.
Usch, jag mår inget vidare. Varför sitter jag här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0