En liten värld

Vilken kanonstart på en helg ^^
Igår var jag och J på förfest hos en kille hon träffat på Tysklandsbussen. Vi blev en glad skara...och så händer något helt random, vem kliver in geonom dörren om inte en kille jag gick med på låg och mellanstadiet! Det tog honom några sekunder att känna igen mig, hehe...kära gamla FB. Världen är liten ibland.
Sen gick vi ut på Sivans och dansade och träffade nytt folk. Riktigt skoj.
Det var en yster blandning av vanliga fredagsdansare, märkliga typer i rutiga skjortor och till med en och annan stekare.
 
Jag och J dråsade sen hem vid tre. Sen var det upp till brunch klockan 11 idag. Brunchen på Sivans är något jag ska gå på fler gånger, där finns i princip allt. Mätt blir man också. Jag står mig nog till ikväll.  Så nu är jag rejält trött...
Trackback
RSS 2.0